مجموعه میلاد شما را به خرید بهترین خرما دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خواص شگفت انگیز و طرز تهیه روغن هسته خرما کد 215

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خواص روغن هسته خرما:روغن هسته خرما 6-15 درصد وزن خرما را شامل می‌شود.  با ترکیب مقدار کمی روغن هسته خرما با شامپو ای که استفاده می‌کنیم باعث کاهش ریزش مو می‌شود. یکی از مغزی‌ترین قسمت خرما خود خرما است. روغن هسته خرما سرشار از پروتئین، مواد معدنی، اسیدهای چرب، کربوهیدرات و انواع ویتامین است. ارتباط با کارگاه: 09174037791روغن هسته خرما می‌تواند منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان است و ازنظر میزان آنتی‌اکسیدان مشابه روغن‌زیتون است. با توجه به روش استخراج و محل برداشت آن میزان روغن هسته خرما متفاوت است.مزایای روغن هسته خرما چیست؟روغن هسته خرما سرشار از پروتئین، فنل یا اسیدهای فنولیک، فیبر غذایی، کربوهیدرات و مواد معدنی ضروری مانند منزیم، پتاسیم، فسفر، کلسیم، آهن، سدیم، و ویتامین E  است. تمام این ترکیبات دارای خواص آنتی‌اکسیدان ضد باکتریایی ضدویروسی هستند.مزایایی روغن هسته خرما:1)حفاظت از سلامت کلیه و کبد2) تقویت سیستم ایمنی بدن3) خاصیت ضدالتهاب4) پیشگیری از سرطان5) کنترل سطح قند خون6) کاهش سطح کلسترول خون7) محافظت از بدن در برابر رادیکال‌های آزادروغن هسته خرما دارای خاصیت اسید چرب اشباع‌شده و اشباع‌نشده است که باعث می‌شود ماندگاری بالا داشته باشد و می‌توان درزمینهٔ سرخ کردن غذا از آن استفاده کرد.فواید دارویی، درمانی روغن هسته خرما چیست؟می‌توان روغن هسته خرما را یک مکمل غذایی کامل دانست. که علاوه بر مصرف خوراکی در پخت‌وپز هم می‌توان استفاده کرد.خواص روغن هسته خرما برای مو:سال‌هاست که از روغن هسته خرما در خیلی از کشورها و فرهنگ‌ها برای مراقبت مو استفاده می‌کنند. بسیاری از شرکت‌ها بر پایه روغن هسته خرما برای تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می‌کنند.روغن هسته خرما حاوی ریبوفلاوین(ویتامین B2) و اسیدآمینه است که باعث خواص زیر برای سلامت مو می‌شود:1)افزایش ضخامت مو2) جلوگیری از ریزش مو3) جلوگیری از خشکی مو4) تحریک فولیکول مو درنهایت باعث تقویت رشد مو می‌شود.5) افزایش تولید ملانین و کاهش روند سفید شدن مو6) محافظت از مو در برابر رادیکال‌های آزادخواص روغن هسته خرما برای پوست:برای سلامت پوست روغن هسته خرما تأثیر زیادی دارد. به‌عنوان‌مثال قرار گرفتن در برابر اشعه خورشید در درازمدت به‌صورت تدریجی باعث افزایش چروک، سرعت درروند پیری، ایجاد لک روی پوست و تیرگی می‌شود. طبق مطالعات انجام‌شده روغن هسته خرما از پوست در برابر رشد اشعه  UVB و UVA محافظت می‌کند.روغن هسته خرما منبع غنی از اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان است که می‌توانیم به دیگر فواید پوست اشاره‌کنیم:1)تأمین رطوبت پوست2) ترمیم بافت پوست3) کاهش دردهای عضلانی4) کاهش التهاب پوست5) بهبود ضخم و از بین بردن جای آنطرز تهیه روغن هسته خرما در منزل:برای تهیه روغن هسته خرما در منزل فرآیند پیچیده‌ای دارد که همراه با هزینه است. به‌هرحال اگر ترجیح می‌دهید در منزل روغن هسته خرما تهیه کنید مراحل آن به شرح زیر است:در مرحله اول باید هسته خرما را کاملاً بشویم مواد اضافی و ضایعات از سطح آن پاک شود. مرحله بعد باید هسته خرما را خورد کنیم که هر چه بیشتر خورد شود روغن بیشتر و باکیفیت‌تری تهیه می‌کنیم. در مرحله آخر تمام هسته‌های خورد شده را در یک دیگ بزرگ می‌ریزیم و برای استخراج بهتر روغن هسته خرما بر روی هسته خرما مقداری آب یا بخار به آن اضافه می‌کنیم تا به‌خوبی پخته شود.

خواص روغن هسته خرما:

روغن هسته خرما 6-15 درصد وزن خرما را شامل می‌شود.  با ترکیب مقدار کمی روغن هسته خرما با شامپو ای که استفاده می‌کنیم باعث کاهش ریزش مو می‌شود. یکی از مغزی‌ترین قسمت خرما خود خرما است. روغن هسته خرما سرشار از پروتئین، مواد معدنی، اسیدهای چرب، کربوهیدرات و انواع ویتامین است. ارتباط با کارگاه: 09174037791

روغن هسته خرما می‌تواند منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان است و ازنظر میزان آنتی‌اکسیدان مشابه روغن‌زیتون است. با توجه به روش استخراج و محل برداشت آن میزان روغن هسته خرما متفاوت است.

مزایای روغن هسته خرما چیست؟

روغن هسته خرما سرشار از پروتئین، فنل یا اسیدهای فنولیک، فیبر غذایی، کربوهیدرات و مواد معدنی ضروری مانند منزیم، پتاسیم، فسفر، کلسیم، آهن، سدیم، و ویتامین E  است. تمام این ترکیبات دارای خواص آنتی‌اکسیدان ضد باکتریایی ضدویروسی هستند.

مزایایی روغن هسته خرما:

1)حفاظت از سلامت کلیه و کبد

2) تقویت سیستم ایمنی بدن

3) خاصیت ضدالتهاب

4) پیشگیری از سرطان

5) کنترل سطح قند خون

6) کاهش سطح کلسترول خون

7) محافظت از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد

روغن هسته خرما دارای خاصیت اسید چرب اشباع‌شده و اشباع‌نشده است که باعث می‌شود ماندگاری بالا داشته باشد و می‌توان درزمینهٔ سرخ کردن غذا از آن استفاده کرد.

فواید دارویی، درمانی روغن هسته خرما چیست؟

می‌توان روغن هسته خرما را یک مکمل غذایی کامل دانست. که علاوه بر مصرف خوراکی در پخت‌وپز هم می‌توان استفاده کرد.

خواص روغن هسته خرما برای مو:

سال‌هاست که از روغن هسته خرما در خیلی از کشورها و فرهنگ‌ها برای مراقبت مو استفاده می‌کنند. بسیاری از شرکت‌ها بر پایه روغن هسته خرما برای تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می‌کنند.

روغن هسته خرما حاوی ریبوفلاوین(ویتامین B2) و اسیدآمینه است که باعث خواص زیر برای سلامت مو می‌شود:

1)افزایش ضخامت مو

2) جلوگیری از ریزش مو

3) جلوگیری از خشکی مو

4) تحریک فولیکول مو درنهایت باعث تقویت رشد مو می‌شود.

5) افزایش تولید ملانین و کاهش روند سفید شدن مو

6) محافظت از مو در برابر رادیکال‌های آزاد

خواص روغن هسته خرما برای پوست:

برای سلامت پوست روغن هسته خرما تأثیر زیادی دارد. به‌عنوان‌مثال قرار گرفتن در برابر اشعه خورشید در درازمدت به‌صورت تدریجی باعث افزایش چروک، سرعت درروند پیری، ایجاد لک روی پوست و تیرگی می‌شود. طبق مطالعات انجام‌شده روغن هسته خرما از پوست در برابر رشد اشعه  UVB و UVA محافظت می‌کند.

روغن هسته خرما منبع غنی از اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان است که می‌توانیم به دیگر فواید پوست اشاره‌کنیم:

1)تأمین رطوبت پوست

2) ترمیم بافت پوست

3) کاهش دردهای عضلانی

4) کاهش التهاب پوست

5) بهبود ضخم و از بین بردن جای آن

طرز تهیه روغن هسته خرما در منزل:

برای تهیه روغن هسته خرما در منزل فرآیند پیچیده‌ای دارد که همراه با هزینه است. به‌هرحال اگر ترجیح می‌دهید در منزل روغن هسته خرما تهیه کنید مراحل آن به شرح زیر است:

در مرحله اول باید هسته خرما را کاملاً بشویم مواد اضافی و ضایعات از سطح آن پاک شود. مرحله بعد باید هسته خرما را خورد کنیم که هر چه بیشتر خورد شود روغن بیشتر و باکیفیت‌تری تهیه می‌کنیم. در مرحله آخر تمام هسته‌های خورد شده را در یک دیگ بزرگ می‌ریزیم و برای استخراج بهتر روغن هسته خرما بر روی هسته خرما مقداری آب یا بخار به آن اضافه می‌کنیم تا به‌خوبی پخته شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09174037791
whatsApp icon 09174037791